BLIK

Co to jest BLIK? BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Ustrzyki Dolne EBO Mobile.

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w BBS lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Ustrzyki Dolne EBO Mobile

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Ustrzyki Dolne EBO Mobile wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się bankowości internetowej.

W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

domyślny

maksymalny

Wypłata gotówki

Płatności w sklepach

Płatności w Internecie

500 zł

500 zł

500 zł

10 000 zł

10 000 zł

10 000 zł

Jak aktywować BLIKA?

Zaloguj się do konta na https://ebo.bbsustrzyki.pl

  1. W ustawieniach wybierz dostęp mobilny i dodaj urządzenie.
  2. Pobierz aplikację BS Ustrzyki Dolne EBO Mobile ze sklepu Google Play lub App Store lub Huawei.
  3. Nadaj PIN do aplikacji mobilnej, zatwierdź i podpisz, następnie Aktywuj aplikację akceptując Regulamin aplikacji mobilnej, skanując kod QR lub wprowadzając kod wygenerowany w bankowości i swój własny kod PIN do aplikacji
  4. Uruchom usługę BLIK wchodząc na kafelek więcej dalej BLIK i przesuwając suwak w prawo włączasz usługę BLIK.
  5. Można również aktywować szybką płatność BLIK. Płatność kodem BLIK wygenerowanym przed logowaniem i bez PINu do 100 PLN w sklepach stacjonarnych.
  6. Wybierz ikonkę BLIK
  7. Zacznij korzystać z BLIKA

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Ustrzyki Dolne EBO Mobile oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Ustrzyki Dolne EBO Mobile
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  5. To już wszystko – zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  3. Podaj kwotę transakcji
  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Ustrzyki Dolne EBO Mobile
  5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Ustrzyki Dolne EBO Mobile poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  7. Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Ustrzyki Dolne EBO Mobile
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Ustrzyki Dolne EBO Mobile
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe
  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Ustrzyki Dolne EBO Mobile i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się BS Ustrzyki Dolne EBO Mobile. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem swojej bankowości internetowej lub dzwoniąc do Banku.
Scroll to Top