1
2
3
4

Oferta pracy w BBS Ustrzyki Dolne

Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych

poszukuje osoby na stanowisko

Pracownik Wydziału Rachunkowości, Analiz i Sprawozdawczości

Miejsce pracy: Ustrzyki Dolne

Opis stanowiska:

  • kompleksowa obsługa czynności związanych z gospodarką własną Banku ( ewidencja księgowa gospodarki własnej, prowadzenie rozliczeń z kontrahentami),

  • wykonywanie obsługi krajowych i zagranicznych rozliczeń bankowych,

  • współpraca z pozostałymi jednostkami operacyjnymi Banku,

  • sporządzanie sprawozdań.

Od kandydata oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (preferowane ekonomia, finanse, bankowość lub pokrewne),

  • znajomość obsługi programów MS Office (w szczególności Excel),

  • komunikatywności i umiejętności współdziałania w zespole,

  • dyspozycyjności,

  • zaangażowania, kreatywności i energii w działaniu,

  • dużym atutem będzie doświadczenie w księgowości lub finansach.

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę, system premiowy,

  • odpowiedzialną pracę w stabilnej firmie,

  • możliwość zdobycia nowych doświadczeń i rozwoju kwalifikacji,

  • przyjazną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy.

Osoby zainteresowane podjęciem pracy na w/w stanowisku, prosimy o przesłanie CV na adres email: oferty@bbsustrzyki.pl lub osobiście do sekretariatu Centrali Bieszczadzkiego Banku Spółdzielczego w

Ustrzykach Dolnych ul. Bełska 12, 38-700 Ustrzyki Dolne,

kontakt telefoniczny: 604 539 682

W aplikacji prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).